Cari Novel Pilihan Anda

Thursday, May 6, 2010

TERBITAN KAKI NOVEL

Bunga Syurga - Anita Aruszib>

RM 16
*SOLD*


Ku Intai Cinta Di Dalam Rahsia - Qurratu'ain

RM 12

*SOLD*

SELAMAT PENGANTIN BARU - Nass Alina Noah

RM 25
*SOLD*


Kerana Dia Cinta - Izza Aripin

rm 10
*SOLD*





3 comments:

  1. SINOPSIS SELAMAT PENGANTIN BARU SUAMIKU:
    Atas dasar cinta, Addam dan Qisti kahwin lari di Siam. Belum pun sempat mengecapi hidup sebagai suami dan isteri, Jeneral Malik membongkar status sebenar Qisti kepada Addam.

    Kehidupan Addam mula kucar-kacir apabila ibunya, Maria mendesak dia mengahwini Mellyna.

    Dalam masa yang sama, Qisti juga merelakan perkahwinan Addam dengan Mellyna.Addam tersepit di antara cintanya yang masih membara terhadap Qisti dan status sebenar Qisti.Dengan hati yang separuh rela, Addam memilih Qhusyairi untuk dijodohkan dengan Qisti.

    Bahagiakah Addam dan Qisti melayari kehidupan masing-masing bersama insan yang tidak dicintai?

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS BUNGA SYURGA:
    Pencarian cinta dan kasih sayang yang didambakan oleh Nurul Hijjaz terhadap Riffki dan datuknya membawanya ke jalan yang berliku dan penuh dengan ranjau.
    Riffki yang telah kehilangan cintanya akibat peristiwa pengeboman di Bali telah berubah kepada seorang yang dingin. Cinta di hatinya telah mati bersama Nurlaila.
    Kemelut persahabatan di antara Datuk Amiruddin Bakri dan Megat Hazmin Iskandar turut mengheret Riffki dan Nurul Hijjaz ke kancah penderitaan.
    Siapakah Riffki yang sebenarnya? Apa kaitannya dengan Nurul Hijjaz? Mengapa mereka dipertemukan?

    ReplyDelete
  3. sinopsis KERANA DIA CINTA:
    Kerana Dia Cinta mengisahkan Nurjia Amani (Gia) yang mencari cinta sejati. Dia menolak perkahwinannya dengan Rayyan al-Haimi (Ryan) semata-mata kerana ketiadaan cinta. Pelbagai konflik timbul kerana tiada cinta antara mereka. Akhirnya Gia dan Ryan berpisah. Gia membawa diri ke luar negara dan muncul sebagai Amani, membawa bersama identiti dan kesedaran baru. Dia telah menemui cinta pertamanya iaitu cinta kepada Allah. Saat itu juga cinta Haziq Hidayat (Zeek) melamar hatinya. Kemunculan semula Ryan dalam hidupnya telah membongkar satu rahsia.

    ReplyDelete