Cari Novel Pilihan Anda

Monday, May 31, 2010

NOVEL TERBARU


Jodoh Atau Cinta

*SOLD*

RM 19


Jaja & Din

*SOLD*

RM 20

NOTA KAKI : Free postage untuk setiap novel =)

3 comments:

  1. SINOSIS Melangkah Dengan Hati
    Perlanggaran demi perlanggaran yang terjadi rupanya memberi kesan kepada Hadif Raizal yang mula nanar dengan desakan hati. Keinginan untuk mengenali gadis yang zahirnya sedikit kasar itu bagaikan tidak terbendung. Perbagai usaha dilakukan, namun si gadis betah berlagak selamba. Tidak terusik walau sekelumit pun dengan kesungguhan yang ditunjukkan. Malah, semakin jual mahal.

    Kerana budi, kujatuh hati. Itulah yang dirasakan oleh Firyal Rifdah. Kehadiran Hadif Raizal yang bertindak sebagai penyelamat membuatkan dia terfikir akan corak pembalasan yang setimpal. Si penyelamat yang pantas bertindak menuntut sesuatu membuatkan Firyal Rifdah resah.

    Kemuculan Amanda Izaura yang tiba-tiba menagih sesuatu yang nyata bukan miliknya menghuru-harakan matlamat untuk menoktah destinasi cinta. Badai mengacah dalam panas yang tiba-tiba ditamu tsunami. Hadif Raizal terkapai-kapai dalam persimpangan penuh dilema dan duri. Pada siapa harus dia bersandar untuk mengapai kembali sebuah kepercayaan yang terbang melayang?

    Apakah Hadif Raizal akan kehilangan Firyal Rifdah, si Cinderella cinta yang membawa hati kerana cemburu? Siapa dalang di sebalik konspirasi ini? Apakah perasaan Hadif Raizal dan Firyal Rifdah berakhir di sini atau hubungan itu bakal melangkah dengan hati?

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS Rindu Jadi Saksi:
    Kata orang, panas tak selalunya sampai ke petang. Tapi, gerimis yang mengundang kadangkala membawa seribu rahmat yang terselindung. Ketika cinta sedang mekar, seri kasih seakan pudar. Pada usia pernikahan yang masih mentah, mereka disapa dengan pelbagai dugaan. Timbul MMS yang mengharu-birukan keadaan. Sang suami suka memendam rasa dan beranggapan ianya benar. Manakala sang isteri pula sering mengasak pelbagai pertanyaan, mahukan satu penjelasan apakah salahnya hingga mengundang pada perubahan suami tercinta. Wujud konflik yang tidak terungkai. Hanya anggapan yang menjadi perantara bukan kebenaran yang pasti. Walau rindu seluas lautan, walau kasih tiada sempadan, tiada maknanya kalau hanya dipendam. Jauh untuk dimengerti rasa hati jika tidak dizahirkan.

    Mampukah rindu menjadi saksi pada sebuah kebahagiaan yang hakiki? Atau akan runtuhkah tembok cinta mereka yang digegar seruan kasih insan ketiga? Selamilah jiwa yang terluka milik Dian Shahira, juga ketinggian ego milik Irfan, serta keluhuran hati milik Han yang sanggup berkorban atas nama sebuah kebahagiaan.

    ReplyDelete
  3. JODOH ATAU CINTA - IMAN NIZRINA

    SITI SOPIAH BINTI ALI
    LOT 418 KAMPUNG SALOR,
    15100 KOTA BHARU,
    KELANTAN.

    TEL : 014-5078186
    EMAIL : Phia2907@yahoo.com

    TUJUAN PENGHANTARAN MELALUI POS LAJU.

    ReplyDelete