Cari Novel Pilihan Anda

Monday, May 10, 2010

BUKU PRIMA - VERSION 2 *SOLD OUT*

Cinta Kau dan Aku

RM 12

*SOLD*



Kembara Cinta

RM 12

*SOLD*

Bila Hati Berbicara
RM 12

*SOLD*

Sinar Kasih
RM12
*SOLD*


Teratak Kenari

RM 12

*SOLD*

Qaseh Qaisy - Ramlah Rashid

RM 12

*SOLD*


6 comments:

  1. cinta kau dan aku best....cinta antara pemuda kaya ngan si gadis driver....best....kalo sekali baca mesti nk baca berkali kali...hihi:)

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS BILA HATI BERBICARA:
    Emir Qasya adalah seorg lelaki muda bergelar jutawan. Kisah hidupnya selalu diintai wartawan kerana dia dikenali sebagai salah seorg selebriti yang paling popular di Malaysia. Hidupnya sentiasa dilanda gosip liar dan selalu dikaitkan dgn model dan perempuan cantik.Sejak Emir Qasya mewar-warkan akan mencari seorang perempuan utk dijadikan calon isteri, kehidupannya sentiasa diintip oleh wartawan setiap masa. gosipnya dgn Babe, seorg model cantik berwajah kacukan menjadi intipan lensa kamera wartawan.Emir Qasya amat mementingkan darjat dan keturunan dalam memilih calon isteri supaya setaraf dgn kedudukannya. dalam masa yg sama, Emir Qasya berjumpa dgn seorang perempuan bernama Tania Katsura di dalam keadaan yang tidak terduga di kawasan rumah setinggan yang diberi nama Lembah Jingga.Emir Qasya merasakan Tania Katsura seorg perempuan yg istimewa tetapi dia selalu menafikan hatinya jatuh cinta dgn Tania Katsura kerana dia merasakan yang Tania katsura tidak memenuhi ciri-ciri perempuan yang layak menjadi isterinya. Tetapi akhirnya dia sendiri memerangkap Tania Katsura dalam perkahwinan terpaksa kerana cabaran Badri Fathul sahabatnya yg paling baik ingin memikat Tania Katsura utk dijadikan teman istimewa.Sesuatu telah terjadi dalam perkahwinan mereka kerana fitnah dan dendam Taufik terhadap Tania Katsura kerana tidak dapat memiliki gadis itu. Tetapi kerana fitnah itu juga hubungan mereka yang retak kembali bertaut.

    ReplyDelete
  3. SINOPSIS KAU DAN AKU:
    Mampukah seorang tomboi menerima cinta lelaki yang juga bosnya?

    "Apa, jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat kau tu jantan ke nak jadi driver", marah Mak Timah.

    "Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikann awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" Soal Farish Hakimi dengan wajah serius.

    "Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."

    Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

    ReplyDelete
  4. sinopsis QASEH QAISY:
    Perkenalan melalui alat telekomunikasi antara Qhalida Qaseh atau D terhadap B telah memeteraikan pertunangan alam siber mereka. Setelah bertemu muka, B itu merupakan Tengku Qaisy Iskandar, kenangan pahit di zaman kanak-kanak dahulu. Qhalida Qaseh merasakan seperti dipermainkan. Bukan mudah memadam kenangan
    semalam, tidak semudah melewati kebahagiaan yang berlalu.

    ReplyDelete
  5. SINOPSIS SINAR KASIH:
    Lili Zafira, anak yatim piatu dipelihara oleh bapa saudaranya, Haji Adam. Namun kehadirannya tidak disenangi oleh Puan zaiton dan anaknya Amira. Kerana cemburu, Amira telah menuduh Lili Zafira berkhalwat dengan Syamil Daniel, membuatkan mereka terpaksa berkahwin namun tidak bahagia. Lili Zafira tekad membina hidup baru sebagai model terkenal bernama Fira.

    ReplyDelete
  6. sinopsis KEMBARA CINTA:
    Perhubungan antara Darin Madihah dan Hairy Hafizi ketika di alam kampus mendapat restu. Namun setelah tamat pengajian, Encik Osman menghalang perhubungan mereka.

    ReplyDelete