Cari Novel Pilihan Anda

Loading...

Monday, May 10, 2010

ALAF 21 - KELUARAN TERBARU!!*SOLD OUT*

Kasihku Satu - Amiza Anaz

RM 15

*SOLD*



Percaya Ada Cinta - Ryana Adrina

*SOLD*



16 comments:

  1. dua2x buku nie best....keluaran april kan/??...

    ReplyDelete
  2. sinopsis PERCAYA ADA CINTA:
    BERADA di dalam lingkungan keluarga sendiri, terasa diri bagaikan orang asing. Sejak kecil, jiwa Wafiya menderita. Diri seolah dinafi kan hak sebagai anak kandung apabila ibu bapa sendiri menyayangi orang luar melebihi dirinya sendiri.

    Entah apa silapnya hingga dia terpaksa membayar harga yang mahal demi meraih sebuah kebahagiaan. Dia didesak berkahwin dengan Arsyad, teman lelaki sepupunya. Walaupun berat hati, dipaksa juga diri menerima pinangan tersebut. Dia yakin, Arsyad tidak mencintainya, malah pasti bahtera rumah tangga mereka tidak akan ke mana-mana!

    Ternyata alam rumah tangga merubah segalanya. Dalam marah dan dendam, masing-masing saling mencuit hati, mengusik rasa. Wafiya yang sengaja mengasingkan diri, tanpa sedar menyentuh jiwa Arsyad. Dalam keras, ciri-ciri kelembutannya tetap terserlah. Namun, bila harapan itu ada, badai taufan mula menampakkan diri, menghempas pantai, menjahanamkan sinar.

    Bisakah dia mengecap nikmat bahagia, atau bahagia itu sememangnya tidak tercipta untuknya?

    ReplyDelete
  3. sinopsis KASIHKU SATU:
    AMRIL NUQMAN menyimpan dendam terhadap lelaki yang di sangka telah menyebabkan kematian kembarnya. Namun, hasratnya untuk membalas den dam tidak kesam paian kerana lelaki itu telah meninggal dunia. Dia kemudian menggunakan Aimi Rozana, adik lelaki tersebut sebagai galang gantinya.

    Namun, Amril silap perhitungan. Dia terjerat dengan pe rasaan sendiri apabila jatuh cinta dengan gadis itu. Aimi Rozana pula menerima cinta Amril dengan ikhlas. Baginya, Amril seorang lelaki yang bisa membahagiakan dirinya. Akhirnya, mereka dijodohkan oleh keluarga masing-masing.

    Kebahagiaan yang diharapkan rupa-rupanya menjadi duri dalam hidup Aimi. Apa yang diangankan kosong sematamata. Dirinya dilayan seperti patung bernyawa. Hanya dipandang, tapi tidak bisa disentuh. Sikap Amril semakin lama membuatkan Aimi menjadi sangsi dan kecewa.

    Sanggupkah Aimi meneruskan hidupnya sebagai isteri Amril setelah lelaki itu meletakkan dirinya di tahap yang paling bawah?

    ReplyDelete
  4. saya tengah mencari novel yang bertajuk kabus kasih dan pelabuhan kasih.Ada stok lagi x?

    ReplyDelete
  5. maaf dah sold out..x restock sebab jual novel yang telah dibaca sahaja :)

    ReplyDelete
  6. eh kasihku Satu tu makcik saya yg tulis .
    tapi baru minggu lepas saya tahu
    and and and bila nak try cari and beli ....kat popular or mph ke
    semua dah sold out
    :'(

    ReplyDelete
  7. citer kasihku satu best glew....
    tp cyg x smpat bli...
    trpaksa pinjam jew pd kwn

    ReplyDelete
  8. kalau ade sape2 nak jual lg bgtau lah k..
    mmg nak sgt bace novel ni.

    ReplyDelete
  9. best sgt jln cter novel ney...
    tpy mlangnya dh sold out..
    hurmmm,,....:(

    ReplyDelete
  10. salam... mcm mana saya nak order novel baru..?? ade lagi tak.. saya nak dalam 5 novel..

    ReplyDelete
  11. tengah cari novel rindu cintaku

    ReplyDelete
  12. awak... sy berminat ngan buku2 ni...
    1.pilihan mama
    2. pelukan cinta
    3.7 lautan ku cari cinta
    4. hanya kau yg tahu
    5. cintamu nadiku

    nnt hubungi saya yer 0124545769/0194197992

    ReplyDelete
  13. mcm best jer kasihku satu 2.... nk bli la... ada lg x?

    ReplyDelete
  14. haii . . mcm mna saia nk knal aka nie ? saia pun nk bli novel gak ni . .

    ReplyDelete