Cari Novel Pilihan Anda

Thursday, May 6, 2010

TERBITAN NB

CHINTA - Norhayati Berahim

RM 15
*SOLD*


Hati Yang Luka - Norhayati Berahim

RM 15


Ranting Cinta Si Plato - Norhayati Berahim

RM18
*SOLD*


Serasi di Hati - Nora Ismail

RM 15

*reserved to Ruby*

Galau di Hati Seri- Kusyi Hirdan

RM 15


LAGU CINTA - Iejay Zakaria

RM 14


Viva Sakura- Zuliana Abuas

RM 12

*reserved to Ruby*

4 comments:

  1. SINOPSIS LAGU CINTA:
    Idzham dan Aleya tak ubah seperti anjing dan kucing. Pantang bertemu, ada sahaja 'ayat-ayat manis' yang dihamburkan. Perseteruan mereka bagaikan tiada akan habisnya. Namun siapa menyangka 'musuh' tradisi itu akhirnya tewas oleh panahan arjuna. 'Sleeping Beauty' itu berjaya dijinakkan oleh 'Encik Perasan Bagus' dengan cara yang begitu mengujakan.

    Tika bersama meniti dan membilang hari bahagia, ketika lagu-lagu cinta sentiasa memenuhi ruang hati, Idzham hilang menyepikan diri. Keindahan cinta yang membara bertukar malap dengan tiba-tiba. Aleya tertanya-tanya di mana silapnya? Akan musnahkah lagu-lagu cintanya?

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS SERASI DI HATI:
    Persahabatan itu tidak pernah disengajakan, perasaan tersebut
    biasa-biasa sahaja. Tidak ada rasa sayang, tidak ada rasa kasih...
    Bahkan Zarul tahu Edrinaz sudah berpunya. Namun semakin jauh mereka menerokai, semakin indah perasaan itu dirasa. Semakin sering bertemu, semakin Zarul merindu. Dan akhirnya Zarul, mahupun Edrinaz sedar, mereka sama-sama berasa serasi di hati.

    ReplyDelete
  3. sinopsis CHINTA:
    Zahirnya dia lelaki yang sempurna, ada gaya ada harta. Sedangkan tiada sesiapa yang tahu, dia sebenarnya sedang menderita. Derita jiwa yang menghantui bertahun lalu lama. Kerana angkara si emak, lelaki yang bernama Raja Akid itu tidak pernah percaya pada cinta. Bahkan dendam yang berladung di hati tidak pernah dapat diusir dari diri. Dan sampai satu saat, gadis yang bernama Chinta itu hadir. Raja Akid terperangkap antara kasihnya terhadap Chinta dan bencinya pada wanita.Beranikah dia menghuraikan segala rahsia yang disimpan? Dapatkah dimiliki kasih Chinta? Sebenarnya... hanya Raja Akid sahaja yang boleh menjawabnya.

    ReplyDelete
  4. sinopsis VIVA SAKURA:
    Sakura Alia - secantik namanya dan sesuci kelopak sakura yang memutih. Di bumi ginseng, Korea, dia mencari secarik kepastian, biar dalam kepayahan. Dia perlu membongkar memori silam yang telah jauh dibenamkan oleh ayahnya sendiri, atas alasan sayang dan tidak mahu melukakan dirinya. Begitu jauh dia berkelana, dia tidak pernah menyangka pencariannya bernoktah begitu sahaja. Orang yang dicari sebenarnya sudah tiada. Namun dalam pencarian itu dia menemui sesuatu yang akan merubah hidupnya...

    Semakin dia membenci semakin terasa cinta itu bertambah dalam

    ReplyDelete