Cari Novel Pilihan Anda

Thursday, May 6, 2010

TERBITAN BUKU PRIMA


Kau Yang Istimewa - Alifah Juhaida

*SOLD*

Secebis Rindu - Alis Ashiqin


*SOLD*


***********Nota Kaki : RM 10 sahaja**************




Castle Cinta Deaday - Indah Hairani
*SOLD*




Selumbar Kasih - Nas Areesya Ameen

*SOLD*


Lamaran Hati - Dyza Ainun

*SOLD*


Plain Jane - Nurul Sya

*SOLD*
*********Nota Kaki : RM 12 sahaja**************

Biarkan Ia Pergi - Liza Nur

*SOLD*


Mulanya Di Sini - Jasmawani Jisu
*SOLD*

***************Nota Kaki : RM 15 sahaja**************

10 comments:

  1. gelora asmara...cinta antara pemuda kaya ngn gadis desa....best..

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS GELORA ASMARA:
    Tengku Ryan, si mata keranjang yang digilai ramai wanita telah bertemu dengan Jelita, gadis yang tidak mempercayai perkahwinan. Jelita tidak mempercayai lagi lelaki kerana kegagalan perkahwinan ibunya dulu. Ryan mencuba sedaya upaya untuk memikat Jelita. Mungkinkah Ryan bakal mewujudkan cinta yang tulus dan ikhlas?

    ReplyDelete
  3. sinopsis KENANGAN SEMALAM:
    Rumiza mementingkan kerjayanya sebagai seorang arkitek telah menyambut cinta Faizul, arkitek di syarikat sama. Kerana desakan keluarga Rumiza, mereka ditunangkan. Malangnya, sebelum mereka bersatu, emak Rumiza telah meninggal dunia. Rumiza rasa bersalah lalu memutuskan pertunangannya dengan Faizul. Dapatkah Faizul terima sedangkan dia sayangi Rumiza sepenuh hati?

    ReplyDelete
  4. sinopsis HANYA SEBATAS INI:
    Dilema Nur Qaseh yang terheret dalam kancah perasaan yang sangat sulit antara Haris Iskandar, suami tercinta dan tuntutan hati Dani Ramdani.

    ReplyDelete
  5. sinopsis SECEBIS RINDU:
    Fakrul Azim dan Anis Amira adalah sahabat baik sejak kecil hinggalah menjadi pasangan kekasih. Setelah Fakrul Azim melanjutkan pelajarannya ke universiti, hubungan mereka agak renggang. Lebih-lebih lagi setelah dia berkenalan dengan Tengku Marsya.

    ReplyDelete
  6. sinopsia SETELUS IMPIAN:
    ingatan terhadap kekasih lama mengakibatkan hubungan Puteri Liyana Qaisara terhadap suaminya dingin apalagi suaminya berkahwin lain. Ini memberi kesan pahit terhadap anaknya Aina Qistina Maisara sehingga menyimpan niat dan dendam.

    ReplyDelete
  7. sinopsis CASTLE CINTA DEADAY:
    Papa mengajarnya menjalani kehidupan seperti remaja lelaki manakala mama pula menginginkan dia menjadi gadis sejati. Memenuhi kehendak mama dan papa membuat dia pening kepala apatah lagi kehadiran dua lelaki di hati.

    ReplyDelete
  8. sinopsis MULANYA DI SINI:
    Dania Farhana seorang gadis cantik. Berhijrah ke kota dan menjadi seorang setiausaha di Kiara Holding. Penampilan menarik dengan sikap bertanggungjawab serta pengasih telah manambat hati majikannya. Datuk Razlan sedaya upaya menangkis perasaannya terhadap gadis itu kerana dia sedar Dania tunangan orang.

    Namun segalanya menjadi bertambah rumit apabila gadis itu dipertemukan dengan anak tunggalnya. Pandangan pertama telah mengubah hidup Zamani. Dari saat itu dia sentiasa mencuba meraih cinta Dania. Keghairahan Zamani dalam mengejar cinta telah membuatkan gadis itu teraniaya.

    Di sini bermulalah episod kehidupan dalam diari Diana. Apakah masih ada kasih untuknya? Datuk Razlan... Rosham... dan Zamani. Di manakah letak kasihnya? Benarkah ada kasih seteguh batu karang yang dihempas ombak?

    ReplyDelete
  9. sinopsis KAU YANG ISTIMEWA:
    Demi menjaga maruah ibu bapanya dan sebuah janji, Sarah Darleena sanggup mengahwini lelaki yang begitu asing bagi dirinya walau tanpa kerelaan.

    ReplyDelete
  10. sinopsis MENITI BAHAGIA:
    Untuk mempertahankan hubungan silaturahim, Zailinna Afira dikehendaki mengahwini tunang adik kembarnya, Zailissa Irma. Mampukah Zailinna Afira menerima cadangan itu?

    ReplyDelete