Cari Novel Pilihan Anda

Sunday, May 9, 2010

PRIMA - VERSI I *(All sold out)*



Ku Ingin Bersamamu

*SOLD*


Biarkan Ia Pergi

*SOLD*


Andai Itu Takdirnya

*SOLD*

Cinta Hatiku

*SOLD*


Nota Kaki: Semua novel RM 10 setiap satu!!grab fast =)

6 comments:

  1. ANDAI ITU TAKDIRNYA BEST SANGAT.....

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS ANDAI ITU TAKDIRNYA:
    Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya."

    "Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah menjadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling."

    Andai itu tadir-Nya, dia akan menempuhinya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela.

    "Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdik-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil."

    ReplyDelete
  3. sinopsis CINTA HATIKU:
    Arissa Putri ditukarkan dengan Syazwan Hafizi kerana ayah Arissa iaitu Tan Sri Badrol inginkan seorang anak lelaki bagi mewarisi empayar keluarganya. Tanpa pengetahuan Tan Sri Badrol, Puan Sri Sharifah tega menukarkan anak sendiri dengan Hamzah dan Puan Latifah. Arissa dibesarkan dengan penuh kasih sayang walaupun hakikatnya Arissa sudah diberitahu dia hanya anak angkat dalam keluarga Hamzah. Manakala Syazwan pula hidup dalam kemewahan dan kebahagiaan tetapi tidak dimaklumi dia hanyalah anak angkat Tan Sri Badrol. Rahsia ini hanya Puan Latifah, Puan Sri Sharifah dan Arissa saja yang tahu setelah Hamzah meninggal dunia.

    ReplyDelete
  4. sinopsis BIARKAN IA PERGI:
    Cinta hanya kiasan sajak. Cinta hanya pelaris filem. Cinta hanya cerita dongeng dalam novel. Cinta adalah kebodohan manusia yang tidak mahu menerima kenyataan bahawa ia sebenarnya tidak wujud. Hakikatnya, cinta hanyalah kekeliruan dalam pemikiran manusia, ketakutan untuk hidup sendiri ataupun rembesan hormon tubuh yang melahirkan daya tarikan sementara. - Zaquan Zachery

    ReplyDelete
  5. camne nk tau ni dah ada booked lum??
    sy bermnat gan keempat3 novel nie..camne ek??ada nmber phne tak??

    ReplyDelete