Cari Novel Pilihan Anda

Tuesday, May 11, 2010

NB - VERSION 2

Cintaku - Norhayati Berahim

*SOLD*

AKU ADA KAMU - Lily Haslina Nasir

*SOLD*

LAGU CINTA- Iejay Zakaria


Nota Kaki : RM 15 setiap satu

3 comments:

  1. sinopsis KEMBALIKAN CINTAKU:
    Rasanya tidak pernah seorang pun manusia di dunia, memohon untuk merasa sakit dicintai dan ditinggalkan pergi. Begitu juga Wardina. Dicintai juga tidak pernah dipinta apatah lagi ditinggalkan di saat bulan madu masih merah menyala. Zafrul suaminya pergi tanpa khabar berita. Wardina tertekan dan kadangkala rasa terhina. Pantasnya seorang lelaki berjanji, pantasnya mereka pergi. Namun sebagai manusia, Wardina harus akur takdir yang telah diaturkan untuknya...

    ReplyDelete
  2. sinopsis LAGU CINTA:
    Idzham dan Aleya tak ubah seperti anjing dan kucing. Pantang bertemu, ada sahaja 'ayat-ayat manis' yang dihamburkan. Perseteruan mereka bagaikan tiada akan habisnya. Namun siapa menyangka 'musuh' tradisi itu akhirnya tewas oleh panahan arjuna. 'Sleeping Beauty' itu berjaya dijinakkan oleh 'Encik Perasan Bagus' dengan cara yang begitu mengujakan.

    Tika bersama meniti dan membilang hari bahagia, ketika lagu-lagu cinta sentiasa memenuhi ruang hati, Idzham hilang menyepikan diri. Keindahan cinta yang membara bertukar malap dengan tiba-tiba. Aleya tertanya-tanya di mana silapnya? Akan musnahkah lagu-lagu cintanya?

    ReplyDelete
  3. saya berminat nak beli Lagu Cinta - Eejay Zakaria
    . Email saya : m_azizah@yahoo.com

    ReplyDelete