Cari Novel Pilihan Anda

Friday, May 7, 2010

KAKI NOVEL LAGI!!~ *SOLD OUT*

PERGILAH AIR MATA
*SOLD*



Baju Pengantin Mak Andam

RM 10
(SOLD)


Seteguh Kasih Aina Najihah

RM 10

*SOLD*


Rindu Saliha - Anita Abdullah

RM 8

*SOLD*

3 comments:

  1. pergilah air mata best...rugi tau kalo spa x baca:)

    ReplyDelete
  2. SINOPSIS RINDU SALIHA:
    Nilai sebuah rasa bukan hanya sekadar memiliki jasadnya, tetapi nilai itu lebih berharga andai dapat memenangi hatinya dengan penuh keikhlasan"

    Saliha, seorang gadis yang memiliki banyak keistimewaan. Namun, dalam keresahan jiwanya, rindu Saliha tetap satu..lelaki itu terlalu istimewa buat dirinya walaupun dugaan erpaksa ditempuhi demi memiliki cinta sejati. Tertunaikah harapan di hati Saliha kerana Allah telah menetapkan jodoh setiap insan yang diciptakan-Nya?"

    ReplyDelete
  3. sinopsis SETEGUH KASIH AINA NAJIHAH:
    Aina Najihah membesar di rumah anak yatim. Apabila dewasa, Aina Najihah menyimpan perasaan cinta terhadap Ameer Mulhim, ketua warden di asrama anak Darul Fikriyah.Biarpun sering bertemu , mereka tidak pernah mengungkap perasaan masing-masing. Dalam masa yang sama Aina Najihah berkerja di sebuah hotel yang di tadbir oleh Encik Khairul. Encik Khairul tidak senang dengan Aina Najihah yang merupakan pekerja kesayangan ibunya. Aina Najihah telah dipecat dari jawatan Ketua Pegawai Pemasaran kerana fitnah. Dia bagai jatuh ditimpa tangga apabila Ameer Mulhim bertunang dengan wanita lain. Dalam masa yang sama, Aina Najihah didatangi seorang makcik yang mengaku pernah memelihara Aina Najihah semasa kecil. Makcik itu memulangkan seutas rantai lama kepada Aina Najihah kononnya rantai itu milik ibu Aina Najihah. Sejak dari hari itu, Aina Najihah sering mengalami mimpi yang pelik. Dia sering sakit. Bagaimana Aina Najihah melalui dugaan yang menimpanya?

    Pelbagai konflik serta isu percintaan, kemasyarakatan, kerjaya dan misteri yang melanda Aina Najihah Binti Abdul Fattah. Selamat membaca.

    ReplyDelete