Cari Novel Pilihan Anda

Wednesday, March 23, 2011

NASS ALINA NOAH!

7 Lautan Ku Cari Cinta - Nass Alina Noah

RM 20

Tidak mungkin aku mencintai seseorang yang aku tidak pernah kenal. Tidak mungkin aku jatuh cinta hanya dalam satu malam. ~ Cici.

Bukan selalu rindu itu mendera sukma. Bukan selalu penantian itu menyeksa jiwa. Bukan jua selalu cinta itu meracun kalbu. Dan aku, bukanlah saudagar cinta yang meletakkan tanda harga pada kasih sayangku. ~ Armando.

Mereka terkandas di daerah yang tidak mereka duga. Terkandas dalam rindu yang tidak terluah sehingga benci menjadi sayang, sehingga dingin malam tiada lagi kesepian. Di tepi sungai nan damai, bintang-bintang menghiasi dada langit, bersaksikan rembulan biru dan pondok bisu, di situlah mereka teleh jatuh cinta.

Namun, adakah rasa cinta itu akan terluah jika ada yang menghalang? Adakah pengakuan cinta akan dilakukan andai dalam hati ada yang lain? Apakah pencarian cinta itu akan berhasil? Mampukah tujuh lautan menyatukan cinta mereka?

3 comments:

  1. Nass alina Noah.. penulis yang cukup berbakat..hasil nukilannya tidak klise seperti novel2 lain..walau setebal manapon novelnya tetap x akan jemu dan bersemangat utk terus membaca helaian seterusnya... ada cinta,debaran, dan detik cemas dlm setiap karyanya... saya salah seorang peminat beliau..beliau berjaya membawa cerita cinta keluar dari kotak atau kepompong klise novel melayu yg ada dipasaran kini....

    ReplyDelete
  2. di mana boleh sy dapatkan novel terbaru N.A.Noah ni? sy ada collection novel2 beliau sebelum ni, yg terbaru ni sy belum ada...

    ReplyDelete
  3. Salam....

    Novel berikut ada stock???
    1.Kupercaya ada cinta
    2.Meniti Bahagia
    3.Datang dengan indah
    reply me at ann.nuur@gmail.com
    TQ

    ReplyDelete